sobota 30. října 2010

Ušilo Mikádo kabelku...

...když koukalo se na telku.

Chtěla bych umět šít i na stroji. Jednou jsem to dokonce i zkoušela, ale asi na to nemám nervy. Náš šicí stroj z roku raz dva už je docela dědeček a furt se seká. Navíc mě děsí ta jehla, je rychlá a ostrá. Au!


8 komentářů:

  1. jasně že jo. .) ale nosit jí nebudu. .D

    OdpovědětVymazat
  2. krásna!! :) ty si teda šikulka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Proč jí nebudeš nosit? Je parádní !

    OdpovědětVymazat
  4. ještě tam není přidělanej suchý zip nebo tak, takže by mi všechno vypadalo ven. .)

    OdpovědětVymazat
  5. Drahe, sikovne Mikado! moc ti zavidim tvuj talent a sikovnost. Na tvuj blog jsem narazila jen nahodou, ale moc se mi libi, takze sup s nim do sledovani.. :-) Jen tak dal.. http://majinka1314.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat