úterý 16. listopadu 2010

Závislá.

Poslední dobou trávím spoustu času na počítači a začínám z toho mít výčitky. Kdybych na něm aspoň dělala něco užitečného! Nedělám. Jen sedím u toho požírače času zvaný faceebook a aktualizuju zeď.
Jmenuji se Mikádo a jsem závislá na mašlích a facebooku. - potlesk-
Rozhodla jsem se s tím něco dělat.
Za rok mě čekají příjmačky na vš a já toužím po tom, dostat se na nějakou uměleckou! Jenže konkurence je větší než moje chodidlo (a to je hodně velký) a já obyčejná gymplačka nemám proti lidem ze středních uměleckých moc šanci. Nejsem ani žádný extra talent, takže budu muset makat. A teď se konečně dostanu k tomu proč míchám k sobě vš a facebook. Mám předsevzetí:
Jedno zapnutí pc nebo facebooku = jedna přečtená stránka z dějin umění a jeden obrázek na přípravu k příjmačkám.
Uf. No jsem zvědavá jak dlouho mi to vydrží.
A gumové kachničky jsou taky moje <3!

8 komentářů:

  1. Hah, držim palce :D Já jdu na střední (teda zatim jenom na talentovky) a taky se nějak nemůžu donutit odejít od fb..

    OdpovědětVymazat
  2. Facebook je hroznej žrout času, jak už všichni víme ale nikdo s tim stejně nic nedělá:Dna jakou bys chtěla uměleckou?:)

    OdpovědětVymazat
  3. .) jó děkuju vám holky.
    T. taky držím palce, doufám že se dostaneš! .)

    OdpovědětVymazat
  4. no, já si jich podám radši víc. jednu do prahy na umprum, do brna na vut a jeste do ostravy a plzně, ale tam se mi moc nechce protože je to moc daleko a nejezdila bych vůbec domů. .)

    OdpovědětVymazat
  5. tak to jo:)já jsem taky na umělecký ale teprve v prváku na střední, v Praze na hellichovce..jo k tomu komentářy u mě..je to technický kreslení, nesnášim ten předmět:/bléé!

    OdpovědětVymazat
  6. To je jako bych četla své vlastní poznámky :D Taky chodím na gympl a chci na umprumku. Mám nějaké ambice v oblasti módy, ale že bych se donutila kreslit návrhy? Hahaha :D tak držím palce, ať máš pevnější vůli než já. Kdyžtak follow back, měla bych radost:)

    www.dressandheels.blogspot.com

    OdpovědětVymazat